22 marca 2015

Nowa praca nowe możliwości

Tytuł posta jest bez sensu, ale ... mniejsza o to ;)

Ostatni rok nie był owocny, jeśli chodzi o pisanie postów do wielu moich blogów, był za to owocny pod wieloma innymi względami. W sierpniu 2014 pożegnałem się z pracą w Orange i z dnia na dzień rozpocząłem pracę w innej firmie umiejscowionej w stolicy Podkarpacia. Przy okazji wzbogaciłem nieco swoją wiedzę czytając w ramach swoich zainteresowań książki z dziedziny organizacji czasu. Mam nadzieję że odrobię straty w pisaniu postów na strony, Mam na myśli tę o excelu (tupaj.com) i zarabianiu na stronach www. Strona allphoto.pl, która była intensywnie atakowana przez hakerów w końcu została zostawiona przez nich zostawiona w spokoju, obecnie będzie oparta na Joomli  ale muszę nad nią popracować bo nie znam tego systemu.

Brak komentarzy:

Fotografia cyfrowa Headline Animator