13 sierpnia 2013

uszkodziłem sobie czytnik ebooków

Wystarczyła sekunda nieuwagi i prach ... 330 zł przepadło  :(((

Taki był przed upadkiem



a taki po ... :(      i ekran tylko gdzieniegdzie reagował







Czułem że gwarancja także przepadła i niestety miałem rację :( Podjąłem więc rozmyślania o samodzielnej naprawie

1 wieczór spędziłem na oglądaniu filmików na youtube jak się takie ustrojstwo demontuje :)
następnego ranka umocniłem się w decyzji że trzeba się dowiedzieć jaki symbol i oznaczenie ma uszkodzony wyświetlacz.



Po męczącej pracy nad demontażem w pocie czoła (przy 37 stopniowym upale  na zewnątrz i niewiele mniejszym w domu) udało mi się odczytać kod i znaleźć najtańszy egzemplarz (made in china) za 34 $ i zamówiłem go. Teoretycznie dotrze za 2 tygodnie a może miesiąc.

Poczekam więc cierpliwie



....


po 3 tygodniach

po  otrzymaniu przesyłki z Chin zamontowałem i działa wszystko jak należy (chociaż może nie do końca bo są martwe linie ale nie zakłóca to czytania)

Brak komentarzy:

Fotografia cyfrowa Headline Animator