05 sierpnia 2007

Znów piszę artykuły

Nabrałem nieco sił i znów mam jako takie podejście (chęci i zdolność) do pisania artykułów na artelis.pl oraz tupaj.com i do pozostałych swoich stron.

To dobrze. Trzeba się po prostu na przyszłość zbytnio nie przemęczać.

Dziś udało mi się zakończyć i dodać artykuł o rozszerzeniu Firefoxa - mianowicie o colorzilli. Jeszcze kwestia czy będzie zatwierdzony przez administratorów. Ale na mojej stronie już jest tutaj :)

Ciągle sobie obiecuję że wezmę się za rozwijanie ministron czyli takich stronek z ofertami konkretnych produktów i choć wiem że to strzał w 10-kę jeśli chodzi o zarabianie (innym takie postępowanie przynosi zyski) to nie mogę się zebrać do ich utworzenia. Czuję że nie mogę przełamać jakiegoś oporu - zawsze łatwo odkładam to "na potem"

Adsense też ostatnio nie przynosi mi żadnych zysków być może mało kontekstowe reklamy się wyświetlają (treść na stronach jest zbyt szeroka tematycznie).

Powered by ScribeFire.

Brak komentarzy:

Fotografia cyfrowa Headline Animator