16 lipca 2007

Nowa domena - ministrona24.pl

Przyznam że kupując domenę skorzystałem z pomysłu w książce o programach partnerskich w praktyce Tomka Urbana. Mianowicie żeby tworzyć strony ofertowe o dowolnej tematyce, najlepiej umieszczać je w subdomenach domeny obojętnej tematycznie. Szukałem więc domeny podobnej jak u Tomka (ministrona.pl, witryna.org): minisite.pl (była zajęta) zresztą nazwa częściowo anglojęzyczna. Popatrzyłem czy są jakieś inne ministrony wolne oprócz ministrona.pl. Jedną z propozycji dostawcy domen była ministrona24.pl
W sumie nawet mi się spodobała taka nazwa, teraz tylko szybka decyzja (która zapadła po 2 dniach) Domena kupiona. Dwa dni temu wieczorem załadowałem darmowy szablon. Ze strony http://www.flankerds.com/ Dzisiaj rano przerabiałem ten szablon na PHP z użyciem funkcji include tak bym mógł łatwo uaktualniać tę stronę w przyszłości. Przykład można zobaczyć na www.ministrona24.pl Narazie nie uzupełniłem jej treścią ale będzie ona związana z finansami i sposobem zarabiania w internecie.

Brak komentarzy:

Fotografia cyfrowa Headline Animator