11 lipca 2007

Czego szukają internauci na stronach

Często nurtowało mnie czego szukają internauci na moich stronach. Właściwie tego co i ja szukam w internecie. A czego ja szukam ?
Treści szukam
Konkretnych sposobów rozwiązania problemu szukam, a jak mnie sytuacja zmusi to nawet jestem gotów zapłacić za treść - byle wartościową - dlatego kupuję ebooki po przeczytaniu ich fragmentu. Dlatego też płacę za dostęp do wartościowych treści o ebiznesie i marketingi i innych moich hobby.
Ale jak mogę coś mieć za darmo albo za zapisanie się do listy mailingowej to wolę oczywiście za darmo i zapisuję się.
Podobnie myśli pewnie większość internautów i dlatego strony bez wartościowej treści nie mają szans na dłuższe odwiedziny.
Kiedy mogę dostarczyć wartościową treść
Mogę ją dostarczyć jeśli się na czymś dobrze znam lub czegoś doświadczyłem i moje doświadczenia i sposób rozwiązania problemu może w czymś komuś pomóc.
Czy warto pisać o wielu sprawach czy raczej trzymać się określonego tematu.
Myślę że warto możliwie ograniczyć tematykę. Wtedy czymś można się wykazać. Nie ma przecież kogoś kto zna się dobrze na wszystkim.
Tym stwierdzeniem kończę chwilowo moje uwagi.

Brak komentarzy:

Fotografia cyfrowa Headline Animator