11 lipca 2007

Aktualizacja WordPressa

Zachciało mi się aktualizować skrypt Wordpressa do nowej wersji. Nie wiem czego dałem się skusić.
Skutkiem tego pojawiły się jedynie problemy z instalacją i polskimi znakami.
Za pierwszym razem po aktualizacji wyszło na to, że pojawił się problem z polskimi literami. Pomyślałem więc że usunę i zainstaluję Wordpressa od nowa.
Najpierw zrobiłem backup wszystkich postów i artykułów, potem usunąłem i ponownie zainstalowałem.
Tym razem "kicha" - efektem był jakiś błąd bazy danych. Po zalogowaniu do panelu usługodawcy hostingowego zauważyłem, że coś jest nie tak z przypisaniem użytkownika do bazy danych. W polu user nie było nazwy jak w pozostałych bazach.
Dodałem więc usera zgodnie z tym co miałem na innych bazach.
Teraz coś ruszyło - pojawiło się okno instalacji.
W efekcie uzyskałem to samo co po aktualizacji. Poszukałem więc czegoś na temat spolszczenia Wordpressa. Znalazłem i zastosowałem znalezione tam wskazówki.
Niestety niewiele z tego wyszło, może coś nie tak zrobiłem.
Będę dalej drążył ten temat. Albo napiszę do usługodawcy. Może uda się przywrócić poprzednią wersję.
A mogło być tak pięknie ;) Tylko tekst bym sobie wstawiał.

Brak komentarzy:

Fotografia cyfrowa Headline Animator