10 czerwca 2007

Zakup nowej domeny

Zawsze myślałem że rejestracja dowolnej domeny to kwestia tygodnia lub co najmniej kilku dni. Tak było do czasu aż zdecydowałem się na zakup domeny u jednego dostawcy. Całość zajęła mi niecałą godzinę, a przypuszczam że gdybym znał temat to mogłoby zająć nawet połowę krócej.

Ale do rzeczy wszedłem na stronę, wybrałem domenę o której długo myślałem od dawna businessimpact.com, niestety ktoś mi ją zajął ale żeby było ciekawiej to niema tam nic oprócz informacji że jest ona zarezerwowana. Wybrałem więc inną ale zdecydowałem się na domenę info a nie com i musiałem wybrać mariaż słów polskich i angielskich żeby było zachowane ogólne brzmienie starej nazwy. Wybrałem biznesimpact.info. Idea tej domeny jest taka że chcę tam zawrzeć prawie wszystko co moim zdaniem mieści się pod pojęciem nadania siły naszemu biznesowi naszym zainteresowaniom, marzeniom itp. Mówi się nie raz "to nie mój biznes" chociaż wiadomo że nie chodzi o jakąś działalność gospodarczą. Czyli ogólnie o metodach skupiania się na celu i osiągania go. A przy okazji porady dla osób które mają podobne zainteresowania do moich czyli zainteresowanych fotografią.

Wracając do finalizowania rejestracji domeny po zakupie domeny za pomocą płatności online dostałem emaila z kodami dostępu do panelu administracyjnego. I tu były dla mnie schody bo nie wiedziałem co dalej. Od czego jest jednak pomoc online (FAQ). Poczytałem trochę i zmieniłem delegację domeny wpisując w panelu dns-y mojego dostawcy hostingu. A w panelu mojego dostawcy hostingu zaparkowałem domenę (tuż przed delegowaniem jej było to niemożliwe).
To wszystko. Całkiem proste jak się w tym przypadku okazało.

Brak komentarzy:

Fotografia cyfrowa Headline Animator